login
Inicia sessió

register
Registra't

Yoigo en català

Resultats TeliaSonera 2009: Yoigo augmenta un 99% la facturació, és el moment d'exigir el català

Ara que s'acaben de presentar els resultats de la matriu de TeliaSonera de l'exercici 2009 a l'estat espanyol, Yoigo, ha doblat la facturació i ha arribat a 1.506.000 clients, i que gran part d'aquest augment està localitzat a les àrees de parla catalana, és el moment de que la companyia comence a implantar el català com a llengua vehicular en la atenció al client i en les comunicacions per als clients que així ho vulguen.

Més encara, per a una companyia que s'autodenomina companyia de les tarifes més baixes, que escolta als clients, usa un llenguatge senzill, és una companyia senzilla, ocurrent, eficaç, honesta i justa.

Des d'aquest blog i des de flog.cat, on s'ubicarà la campanya, comencem a treballar per a que tot estiga a punt per a llançar la campanya que navega en la direcció de normalitzar la llengua catalana a tots els àmbits de la vida i de la societat.

Comentaris (0)11-02-2010 16:30:29

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: